Achteraf betalen bij Plushop.nl via Klarna

Middels Klarna heeft u de mogelijkheid om achteraf te betalen. Erg fijn als u uw bankpas niet bij de hand heeft of als u liever niet vooraf betaalt aan webshops.

Hoe werkt dit?

Bij onze betaalmethodes kunt u Klarna selecteren. Vervolgens moet u persoonlijke informatie invullen zoals uw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum, etc. Vul deze gegevens naar waarheid in, anders wordt de bestelling niet goedgekeurd door Klarna. Ze doen namelijk aan de hand van de door u ingevulde gegevens een check: ze controleren of de gegevens kloppen en ze doen een kredietcheck. 

Uw aanvraag is goedgekeurd?
Dan krijgen wij hier melding van en zullen wij uw bestelling versturen. U krijgt dan in de dagen na verzending van Klarna een factuur die u aan hen moet betalen binnen 14 dagen. Heeft u vragen over uw betaling? Neem dan geen contact met ons op, maar met de Klarna klantenservice via 020-80 82 852.

Uw aanvraag is in de wacht gezet?
Het kan zijn dat Klarna uw aanvraag in de wacht zet omdat ze een extra check moeten uitvoeren. Dit kan te maken hebben dat u bepaalde gegevens niet goed heeft ingevuld. Als dit bij u het geval is en u hier informatie over wilt, neem dan contact op met de Klarna klantenservice via 020-80 82 852. 
Zolang uw aanvraag nog in de wacht staat versturen wij uw bestelling nog niet. Dit kan tot 24 uur na aanvraag duren. Moeten uw paraplu's wel echt vandaag verstuurd worden? Bestel dan opnieuw en kies voor een direct-betaalmethode (IDEAL of Creditcard). Stel ons hier dan ook van op de hoogte, dan zullen wij uw bestelling bij Klarna annuleren.

Heeft u vragen over uw Klarna betaling? Neem contact op met de Klarna klantenservice via 020-80 82 852